Post by nisettbactfisfi on Feb 4, 2022 18:16:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ KawaiiWorld ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KawaiiWorld IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän primogemeja ▞▞▞
▞▞▞ KawaiiWorld 2022 version ▞▞▞
Tämä peli ei ole hyvä, minulla on ongelma tässä pelissä, siinä on niin paljon mainoksia ja se häiritsee, lisää sänkyä, plsss poista mainoksia, lisää joitakin poistolohkoja
Se on ok sovellus. Erittäin söpö myös. MUTTA minulla on joitain ongelmia. Kun taistelet jotain mainoksessa, tulee vain ja kun suljet mainoksen, hirviö tappaa sinut ja minä vihaan sitä. Voitko myös tehdä kaikista mainoksista lapsiystävällisiä. Minulla on myös ehdotus. Voitko tehdä kukista sateenkaaren. Minusta se olisi todella kaunis. Kiitos ja korjaa virheesi. Mutta pelaan edelleen tätä peliä. Koska erittäin söpö.
Se on hyvä, mutta älä lisää comotiaalisia taukoja, bc se häiritsee lukuani, kuten kävellessäsi ja comotial-katkoja tapahtuu, jos se liikkuu ja minun täytyy lähteä ja liittyä uudelleen ja pls lisätä keskusteluja ja palvelimia, haluan todella pelata serkkuni kanssa. ladattu se pls korjaa se lisää axlotls myös muita söpöjä eläimiä ja papukaijoja kuten mc kaikki väkijoukot lisätään kuten minecraft pls
Se on hyvä pelata, mutta ainoa syy on se, että mainokset ovat aina mainoksia ja kun pyyhkinnän puhelimeeni yhtäkkiä viruksen Hän on hyvä pelata, mutta ainoa syy on mainokset hän tekee aina mainoksia ja kun tyhjensin puhelimeni yhtäkkiä viruksen ystävä sanoi, että vaikka hän oli hyvä, mutta se oli ärsyttävää..
Paras peli koskaan, voit tehdä mitä haluat ja myös niin söpö, että pidän tästä niin paljon, tässä pelissä on myös ilmainen tila 5 tähteä
Moi !! Im sarah, tämä peli on erittäin mukava, ongelma on aina kun avaan pussin, se sulkeutuu automaattisesti !!!!!!!!!! Mutta rakastan tätä sovellusta lptopilla tai tietokoneella, rakastan tätä sovellusta
Tämä on erittäin hauska sovellus ja se on erittäin söpö.Se on todella hyvä versio mincraftista, jos sinulla ei itse asiassa ole oikeaa minecraftia. Mutta olen samaa mieltä. On yksi pieni ongelma, Mincraftin kaltaiseen peliin on TAPA paljon lisäyksiä. . Mutta muuten peli on erittäin hauska. Pidän myös siitä, että monet asiat täällä eivät tarvitse rahaa, kuten modit oikeaan mincraftiin. Joten annan sille neljä tähteä
Oooo tästä ummm, peli on kuin söpö versio Minecraftista ja pidän malleista ja kaikesta paitsi LISÄYKSISTÄ, miksi sen pitää aina olla lisäyksiä!? Vakavasti 2-5 minuutin välein ilmestyy lisäys, jopa kadotin tavarani katsoessani lisäystä. Kuten silloin, kun tein bisnestäni, rakensin taloani ja halusin ikkunat, joten etsin järven läheltä ja samalla kun olen veden alla ja ADD ilmestyy ja "Kaupallisen tauon" jälkeen näen itseni hukkuneen. Toisin kuin Minecraftissa, siinä ei ole lisäyksiä.
Rakastan tätä peliä, mutta siinä on liikaa mainoksia aina kun painan Takaisin-painiketta, se antaa minulle mainoskorjauksen, kiitos
KawaiiWorld アーケード tsq
Pidän todella tästä pelistä, mutta mainoksia on paljon, korjaa se 🙏☺️ Annan sille kaksi tähteä
Annoin tälle kaksi tähteä, koska se näyttää mainoksia joskus olen vihainen aina, kun se näyttää mainoksen ja se pyytää katsomaan puhelimeeni, älä lisää, että haluan vain pelata peliä, tarvitsemme vain yksityisyyttä, emme voi vain näyttää sitä, mutta minä rakastan sitä edelleen, se on söpö, toivottavasti olet edelleen onnellinen, rakastan edelleen tätä peliä☺
Minulla oli ennen tämä peli, eikä siinä ollut ongelmia. Hyväksyin lisäykset, mutta poistin sen nyt lataan tämän pelin uudelleen, se näytti hyvältä vanhat maailmani oli tallennettu, mutta en päässyt vanhoihin maailmoihini nyt yritän tehdäkseni uuden sanan, jos se toimii, esitän arvosteluni.
kaverit, jos et halua mainoksia, sammuta WIFI tai mobiilidata! Tämä on hämmästyttävää ihmisille, joilla ei ole Minecraftia! minulla oli kerran, mutta tilini estettiin. joka tapauksessa, tämä on siistiä! 5 starttia!
KawaiiWorld आर्केड गेम cyvd
Rakastan todella tätä peliä✿!Se on kaikki tyttömäisiä asioita ja lampaat ovat erittäin söpöjä! Jos näen kaikki eläimet söpöinä, mutta minulla on joitain valituksia: 1. emme voi lentää korkeammalle luovuudessa ja meidän täytyy painaa hyppypainiketta niin monta kertaa kertaa lentää 2.emme voi vaihtaa ulkoasua 3.ei moninpelimodeja. Siksi annan 3 ☆☆☆[tähteä]
Tämä peli on hyvä, mutta annan sille 4 tähden, koska et voi muuttaa pelaajan nimeä ja saat vain yhden skinin
Näääh
No annan tälle pelille 2 tähteä, koska se ei toimi kovin hyvin ilman wifiä. Yritän lentää, mutta se ei toimi, se estää minua asentamasta peliä, se ei toimi hyvin !!!! joten minun on asennettava se, sanon sinulle aina kun yritän pelata tätä peliä ilman wifi-yhteyttä, niin se alkaa mennä pieleen, en tiedä sinusta. mutta annanko sille 3 tähteä?😧
Jos pelasin sitä ennen ja rakastin sitä, ja myös ihmiset jotka ovat valittaneet, netistä ei tule mainoksia
Siisti peli, mutta se on kuin lokictaft Tiedän, että olet lokictaftin valmistaja, vain tekstuuripakkauksen muutos, mutta se on silti hyvä peli ja pidän tästä pelistä tekstuuripaketin vaihtamiseen
WOW ON TODELLA KIVA, rakastan sitä tietysti se on värikäs ja kaunis ja olen tyttö, olen 9-vuotias, siellä on paljon videota, jos et pidä videosta tai et halua mennä vain wifi-yhteyteen ja sammuttaa se ja mobiilidata myös jos et halua hirviötä, pyyhkäise vain vaikeudet sanoja taaksepäin, hei kaverit.....
Se on todella hyvä, mutta voitko poistaa mainokset ja tehdä lohkoista punaisen oranssin keltaisen tai muita värejä? Siitä tulee todella tylsää.
En pidä tästä pelistä bc: One. Luulin sen olevan tekstuuripakkaus. Kaksi. En pääse ulos syvästä syvästä luolasta. Kolme. Liikaa mainoksia. Neljä. En voi liikkua vedessä ollessani. Ik se on hauskaa, mutta ei vain minun tyyppiäni.
se on niin mahtava tämä peli ja hahmo niin erittäin söpö super rakastan tätä peliä minulla on ongelma tässä pelissä plsssss korjaa mainokset
KawaiiWorld Arkādes spēles czor
KawaiiWorld Παιχνίδια arcade xmub
HYVA
Pelasin tätä peliä aiemmin ja siinä on paljon mainoksia ja se on niin tylsää, koska peli on viivästynyt tässä pelissä on monia ongelmia ja kehittäjien on korjattava tämä ongelma.
En todellakaan pidä tästä pelistä, koska syynä on se, että siinä on liikaa mainoksia ja se usein viivästyy, joten annan tälle pelille 1 tähden, koska siinä on liikaa mainoksia
Ollakseni rehellinen, rakastan peliä, mutta siinä on muutamia ongelmia 1. Kun palaat peliin, jos yrität napsauttaa "takaisin peliin" -painiketta, se ei toimi, olen yrittänyt napsauttaa ja tulla uudelleen, mutta mikään ei toimi. 2. Liikaa mainoksia. Mainokset ovat petoksia, ole varovainen 3. Peli on sekaisin 4. Liikaa bugeja 👾. Korjaa se ja annan sinulle 5 tähteä ⭐⭐⭐⭐⭐, ole vastuussa ja korjaa ongelmat
Se viivästyy aina, ei voi liittyä eikä lentää, jos luovuutesi kaatui aina pelin!
Rakastan sitä, että Kaikki on niin söpöä
No, syy, miksi annan sille 3 tähteä, on se mainoksen takia ja voitko ottaa mainoksen vastaan😅 muuten rakastan peliä todella.🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍
Duet آرکیڈ vgq
Tämä on pohjimmiltaan Minecraft, mutta kawaii-versio. Mallit ovat siistejä, pidän kaikesta, mutta AINOA syy, miksi annoin tälle 1 tähden, johtuu mainoksista. Mainos ilmestyy 0-5 minuutin välein! Oikein. Jopa alle minuutin. Mainoksen jälkeen tuli toinen mainos! KORJAA TÄMÄ, lupaan antaa 5 tähteä!
Hieno peli, mutta lisää juttuja, kuten ender portaali ja lisää munia ja ender eye sellaisia, ja niin monet lisäykset korjaavat sen.